Print Drukuj

Zielona Linia to centrum kontaktowe dla klientów urzędów pracy w Polsce, które ma na celu informowanie o ofertach pracy, szkoleniach i usługach związanych z rynkiem pracy. Jej działalność zwiększa szanse na znalezienie lepszej pracy oraz ułatwia pracodawcom poszukiwanie pracowników. Projekt, współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny, jest realizowany przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie oraz Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.

Zielona Linia dąży do zapewnienia dostępu do informacji o każdej porze, co wpływa na poprawę relacji z bezrobotnymi, osobami poszukującymi szkoleń oraz pracodawcami. Misją organizacji jest pomoc w znalezieniu pracy oraz wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych. Jej usługi są dostępne dla wszystkich zainteresowanych, co czyni ją istotnym ogniwem w systemie wsparcia rynku pracy w Polsce.

Logo Zielona Linia

http://zielonalinia.gov.pl/

Co to jest Zielona Linia?

Wzorując się na firmach, którym zależy na dobrym kontakcie z klientem i doskonaleniu własnych produktów, uruchomiono centrum kontaktowe dla klientów urzędów pracy z całej Polski – Zielona Linia.
Dostarczamy informacji o ofertach pracy, szkoleniach, usługach urzędów pracy oraz o innych zagadnieniach z zakresu rynku pracy – wiedza taka zwiększa szanse, byś mógł znaleźć pracę bądź zmienić dotychczasową na lepszą. Druga strona naszej działalności to ułatwianie pracodawcom poszukiwania pracowników. Kojarzenie tych dwóch grup to nasza specjalność.

Misja

Jesteśmy Centrum Informacyjno-Konsultacyjnym Służb Zatrudnienia „Zielona Linia" – projektem współfinansowanym przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Liderem projektu jest Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie (instytucja działająca przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej), partnerem – Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku. Współpracujemy również z urzędami pracy i pracodawcami z całego kraju.

Tworzymy urząd, jakiego potrzebujesz – dostępny dla każdego o każdej porze.

Naszą misją jest stworzenie nowej jakości w relacjach z:

  • bezrobotnymi i poszukującymi pracy – ułatwiając im znalezienie pracy,
  • poszukującymi sposobów na podniesienie kwalifikacji – doradzając lub pomagając w znalezieniu odpowiednich dla nich szkoleń,
  • pracodawcami poszukującymi pracowników – pomagając im znaleźć pracowników.