Aktualności

Spotkanie informacyjne dotyczące naboru do projektu (dotacje)

 

Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy zaprasza na spotkanie informacyjne

w dniu 6 lutego 2025 r. (czwartek) o godzinie 9:00

w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy, ul. Cmentarna 20, sala nr 16, I piętro.

 

Spotkanie dotyczyć będzie sposobu wypełniania dokumentów rekrutacyjnych w ramach naboru nr 7.3/1/2025  do  projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".

Po zakończeniu części informacyjnej będzie także możliwość uzyskania indywidualnych konsultacji lub wyjaśnień dotyczących powyższych kwestii.

Zapisu na wyżej wymienione spotkanie można dokonać dzwoniąc pod nr tel.: 14 680 91 63

Ilość miejsc na spotkanie informacyjne jest ograniczona

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Serdecznie zapraszamy!

 

#FunduszeEuropejskie  #FunduszeUE

 


Książka teleadresowa

Dyrektor Katarzyna Rostowska-Machnik 14 680 91 00 Pokój 18
       
p.o. Zastępcy Dyrektora Mateusz Guziec 14 680 91 00 Pokój 19

 
  Dział Organizacyjny

Kierownik

Anna Przetacznik-Sędłak

14 680 91 30

Pokój 25

Pracownicy

Sekretariat

Gabriela Kopala-Skóra

14 680 91 00

Pokój 17 

Kadry Beata Stępień 14 680 91 31 Pokój 26
Zamówienia publiczne Agnieszka Radzik 14 680 91 33 Pokój 24

Składnica akt

Zuzanna Chłopek 14 680 91 32

Pokój 24 

 
Centrum Aktywizacji Zawodowej

   Dział Usług Rynku Pracy

Kierownik

Grażyna Rak

14 680 91 70

Pokój 14

Pracownicy

Pośrednicy pracy ds. marketingu  - zgłaszanie ofert pracy

Alina Włodyka

Edyta Szukała

14 680 91 02

Pokój 10B

 

 

 

 

Pośrednik pracy
ds. marketingu -

zezwolenie na pracę sezonową

Alina Włodyka

14 680 91 90

Pokój 10 B 

Pośrednik pracy
ds. marketingu -

zezwolenie na pracę sezonową

Edyta Szukała-Kura

14 680 91 91

Pokój 10 B 

Pośrednik pracy -
Oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcom

Grażyna Fryz

14 680 91 72

Pokój 10 A 

Pośrednik pracy -
Oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcom

Elżbieta Kliś

14 680 91 73

Pokój 10 A

Pośrednik pracy

Piotr Kramarz

14 680 91 77

Pokój 10 C

(stanowisko 1)

Pośrednik pracy

Jan Szynal

14 680 91 78

Pokój 10 C

(stanowisko 2)

Pośrednik pracy

Ewelina Stelmach-Grzebieluch

14 680 91 80

Pokój 10 C

(stanowisko 3)

Doradca zawodowy

Stanisław Warżel

14 680 91 81

Pokój 10 C

(stanowisko 4)

Doradca zawodowy

Agnieszka Słota

14 680 91 82

Pokój 10 D

(stanowisko 5)

Doradca zawodowy

Edyta Lenczowska

14 680 91 84

Pokój 10 D

(stanowisko 6)

Doradca zawodowy

Natalia Adamczak-Babiarz

14 680 91 85

Pokój 10 D

(stanowisko 7) 

Doradca zawodowy

Ewa Selwa

14 680 91 86

Pokój 10 D

(stanowisko 8)

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego -

szkolenia, studia podyplomowe, KFS

Anna Kurcz

14 680 91 88

Pokój 13

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego -

szkolenia, studia podyplomowe, KFS

Monika Erazmus

14 680 91 87

Pokój 13

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego -

szkolenia, studia podyplomowe, KFS

Krzysztof Kita

14 680 91 89

Pokój 13


  Centrum Aktywizacji Zawodowej

   Dział Instrumentów Rynku Pracy

Kierownik

Danuta Hadała

14 680 91 60

Pokój 23

Pracownicy

Staże

Agnieszka Pędzik

14 680 91 61

Pokój 9

Prace interwencyjne, prace społecznie użyteczne

Dorota Falarz

14 680 91 62

Pokój 9

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

Joanna Cichowska

14 680 91 63

Pokój 6

Bon na zasiedlenie, zwrot kosztów przejazdu na staże i szkolenie, roboty publiczne

Anna Pelc

14 680 91 68

Pokój 6

Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

Katarzyna Ziobro

14 680 91 67

Pokój 6

Europejski Fundusz Społeczny - projekty

Grzegorz Fryz

14 680 91 66

Pokój 22

Europejski Fundusz Społeczny - projekty

Dominika Kwaśny

14 680 91 65

Pokój 22

 
  Dział Ewidencji i Świadczeń

Kierownik

Joanna Pędrak Papiernik

14 680 91 40

Pokój 1 B

Pracownicy

Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy

Monika Ryba 14 680 91 41

Pokój 8 A, B

Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy

Aldona Brej 14 680 91 42

Pokój 8 A, B

Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy

Natalia Wojtuła 14 680 91 43

Pokój 8 A, B

Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy

Kinga Dyndor 14 680 91 44

Pokój 8 A, B

Stypendia, dodatki aktywizacyjne, obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku, wypłata świadczeń, pozbawianie statusu bezrobotnego/poszukującego pracy, zaświadczenia dla osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku, ZUS

Tomasz Monsiel 14 680 91 45

Pokój 8 C, D

Stypendia, dodatki aktywizacyjne, obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku, wypłata świadczeń, pozbawianie statusu bezrobotnego/poszukującego pracy, zaświadczenia dla osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku, ZUS

Marcelina Baum-Pietrucha 14 680 91 48

Pokój 8 C, D

Stypendia, dodatki aktywizacyjne, obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku, wypłata świadczeń, pozbawianie statusu bezrobotnego/poszukującego pracy, zaświadczenia dla osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku, ZUS Anna Kolczak 14 680 91 47 Pokój 8 C, D


   Dział Finansowo-Księgowy

Kierownik

Ewelina Polkowska

14 680 91 20

Pokój 31

Pracownicy

Księgowość projektów EFS

Paulina Bała 14 680 91 25

Pokój 32

Księgowość budżetu PUP

Monika Przewoźnik
Kinga Blicharz
14 680 91 21
14 680 91 26

Pokój 32

Płace, ZUS

Anna Skiba 14 680 91 24

Pokój 32

Księgowość Funduszu Pracy

Klaudia Sarama 14 680 91 28

Pokój 33

Refundacje
(prace interwencyjne, roboty publiczne)

Agnieszka Skóra 14 680 91 22

Pokój 33

Księgowość Funduszu Pracy

Lucyna Kaczorek 14 680 91 23

Pokój 33

Księgowość Funduszu Pracy

Barbara Kloc 14 680 91 29

Pokój 33


Dział Informatyki, Statystyki, Analiz i Kontroli
 

Kierownik

Grzegorz Świder

14 680 91 35

Pokój 16 B

Pracownicy

Kontrole Natalia Kamińska 14 6809117 Pokój 16 C

Kontrole

  14 680 91 16
Pokój 16 C
Informatyka Rober Podlasek 14 680 91 34

Pokój 28

Informatyka Marek Tyksiński 14 680 91 36

Pokój 28


   Zespół Prawno-Administracyjny

Kierownik 
Radca Prawny

Agnieszka Posłuszny

14 680 91 55

Pokój 27

Pracownicy

Radca Prawny

Damian Krok

14 680 91 55

Pokój 27

Obsługa prawno-administracyjna

 

14 680 91 76

Pokój 27

Inspektor Ochrony Danych

Agnieszka Posłuszny

14 680 91 76

Pokój 27


INFORMACJE

 

Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy informuje, iż od dnia 3 lutego 2025 roku do dnia 17 lutego 2025 roku w siedzibie Urzędu można odbierać dokumenty PIT-11 za 2024 rok oraz dokumenty RMUA.
 
Odbiór osobisty odbywać się będzie w godz. od 8:00 do 15:00 w INFORMACJI znajdującej się w holu urzędu.


 
W przypadku odbioru PIT-11 przez osoby trzecie konieczne jest posiadanie oryginału pełnomocnictwa, którego wzór jest zamieszczony poniżej niniejszej informacji.
 
Osobom, które zadeklarowały sposób do kontaktu za pomocą wortalu praca.gov.pl dokumenty PIT-11, zostaną przesłane w wersji elektronicznej na konto w wortalu praca.gov.pl
 
Osoby bezrobotne posiadające adres do doręczeń elektronicznych w ramach publicznej usługi rejestrowania doręczania elektronicznego (tzw. e-doręczenia) proszone są o przesłanie informacji do tut. urzędu na adres : AE:PL-52421-29854-FFDFU-21


 

Załączniki

Pełnomocnictwo_PIT11_2024.doc
Pełnomocnictwo_PIT11_2024.doc.docx 42 KB

Spotkanie informacyjne dla Pracodawców 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy we współpracy z Państwową Inspekcją Pracy i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w dniu 30 stycznia 2025 r. zorganizował spotkanie informacyjne dla Pracodawców 2025, w którym uczestniczyło ponad 50 osób reprezentujących firmy i instytucje z terenu Powiatu Dębickiego.   

Podczas trwającego dwie godziny wydarzenia zostały omówione tematy dotyczące m.in. form wsparcia dla pracodawców oferowanych przez dębicki urząd pracy, Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2025 r. oraz zmian w prawie pracy dla pracodawców jak również zmian i nowości ZUS dla przedsiębiorców i świadczeniobiorców.

Pani Danuta Hadała, Kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy omówiła najważniejsze formy wsparcia oferowane pracodawcom przez tut. urząd pracy w 2025 r.

Z kolei specjaliści ds. rozwoju zawodowego pp. Anna Kurcz, Monika Erazmus i Krzysztof Kita przedstawili priorytety limitu wydatkowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2025 r. a pani Grażyna Rak, Kierownik Działu Usług Rynku Pracy dębickiego PUP zasygnalizowała zmiany dot. KFS w procedowanej ustawie o rynku pracy i służbach zatrudnienia.

W drugiej części spotkania pani Barbara Czarnek, Nadinspektor pracy z Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie zaprezentowała wybrane zmiany i aktualności w prawie pracy dla pracodawców i pracowników m.in. regulacje dot. sygnalistów, wyposażenia stanowiska pracy w monitory ekranowe, zmiany w KPC w zakresie prawa pracy, dyrektywę work-life balance.

Z kolei pan Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik prasowy ZUS w Rzeszowie omówił zmiany i nowości ZUS dla przedsiębiorców i świadczeniobiorców jak np. wakacje składkowe, Mały ZUS plus, Program Aktywny Rodzic czy temat renty wdowiej.   

W spotkaniu uczestniczyła również p. Anna Grab, doradca płatnika składek z Inspektoratu ZUS w Dębicy, która służyła pomocą wszystkim zainteresowanym odnośnie m.in. obsługi narzędzia e-ZUS.  

W trakcie prelekcji do przedstawicieli PIP i ZUS kierowane były liczne pytania z zakresu omawianych tematów.

Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy dziękuje wszystkim Pracodawcom za tak liczne uczestnictwo w spotkaniu informacyjnym dla Pracodawców 2025.      

Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1221
Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1221 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1239 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1243 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1248 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1256 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1260 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1268 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1276 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1292 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1300 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1317 Zdjęcie galerii artykułu: Spotkanie informacyjne 2025 - DSC_1322

Szkolenia


Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display