Informacja Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy dotycząca przetwarzania danych osobowych

Print Drukuj

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, ul. Cmentarna 20, 39-200 Dębica.

Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres email: iod@pup.debica.pl lub telefonicznie: 14 680 91 76.

  1. Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO, ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia w celu realizacji zadań samorządu powiatu w zakresie aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy poprzez:
  • pozyskiwanie i realizowanie ofert pracy;
  • rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy;
  • organizowanie i finansowanie form pomocy określonych w ustawie, w szczególności pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, szkoleń, staży oraz prac interwencyjnych i robót publicznych;
  • kontrola prawidłowości realizowanych form pomocy określonych w ustawie;
  • realizacja zadań określonych w ustawie w ramach powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych;
  • udzielanie informacji o zakresie form pomocy i możliwości ich zastosowania;
  • prowadzenie sprawozdawczości z realizowanych zadań, w tym w zakresie badań ujętych w programie badań statystycznych statystyki publicznej oraz we współpracy z WUP, prowadzenie badań i analiz dotyczących rynku pracy i ewaluacji polityk rynku pracy;
  • inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;
  • współdziałanie z powiatowymi radami rynku pracy w zakresie rynku pracy oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy;
  • współpraca z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz informacji o wolnych miejscach pracy, informacji dotyczących form pomocy określonych w ustawie oraz realizacji wobec długotrwale bezrobotnego działań wynikających z porozumienia o współpracy, o którym mowa w art. 198 oraz w zakresie zatrudnienia socjalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym;
  • współpraca z podmiotami, o których mowa w art. 36 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej;
  • współpraca z WUP, w tym w zakresie świadczenia form pomocy określonych w ustawie;
  • współpraca, w szczególności ze szkołami ponadpodstawowymi, uczelniami i podmiotami ekonomii społecznej w zakresie realizacji poradnictwa zawodowego, w tym promowania uczenia się przez całe życie oraz działań informacyjnych dotyczących wsparcia skierowanego do osób do 30. roku życia;
  • wydawanie decyzji o:
  1. przyznaniu statusu bezrobotnego,
  2. odmowie przyznania statusu bezrobotnego oraz utracie statusu bezrobotnego,
  3. odmowie przyznania statusu poszukującego pracy oraz utracie statusu poszukującego pracy,
  4. przyznaniu, odmowie przyznania, wstrzymaniu lub wznowieniu wypłaty oraz utracie lub pozbawieniu prawa do zasiłku, stypendium i innych finansowanych z Funduszu Pracy świadczeń niewynikających z zawartych umów,
  5. obowiązku zwrotu nienależnie pobranego zasiłku, stypendium oraz innych nienależnie pobranych świadczeń finansowanych z Funduszu Pracy,
  6. odroczeniu terminu spłaty, rozłożeniu na raty lub umorzeniu części albo całości nienależnie pobranego świadczenia udzielonego z Funduszu Pracy, albo należności z tytułu zwrotu środków przyznanych na finansowanie form pomocy, albo odmowie odroczenia terminu spłaty, rozłożenia na raty lub umorzenia;
  • realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw, o których mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2 lit. a-d ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła dwustronne umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, w tym realizowanie decyzji, o których mowa w art. 35 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, a także wypłaty zasiłków zachowanych zgodnie z art. 35 ust. 5 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
  • realizowanie zadań wynikających z prawa swobodnego przepływu pracowników między państwami, o których mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2 lit. a-c ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, w szczególności:
  1. realizowanie działań sieci EURES na terenie powiatu we współpracy z ministrem właściwym do spraw pracy, samorządami województw oraz innymi podmiotami uprawnionymi do realizacji działań sieci EURES,
  2. realizowanie zadań związanych z udziałem w partnerstwach transgranicznych EURES na terenie działania tych partnerstw;
  • realizowanie zadań wynikających z umów międzynarodowych i innych porozumień z partnerami zagranicznym w obszarze migracji zarobkowych, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
  • organizowanie i finansowanie szkoleń pracowników PUP;
  • realizacja zadań związanych z KFS, w szczególności:
  1. określanie szacunkowego zapotrzebowania na środki KFS na terenie powiatu,
  2. możliwość zgłoszenia do WUP w terminie do dnia 30 listopada każdego roku nie więcej niż jednego priorytetu wydatkowania KFS na kolejny rok właściwego dla danego powiatu, po zasięgnięciu opinii powiatowej rady rynku pracy,
  3. ogłaszanie naborów wniosków o finansowanie kształcenia ustawicznego i ocena wniosków,
  4. zawieranie umów na realizację kształcenia ustawicznego finansowanego z KFS,
  5. kontrola i rozliczanie finansowe zawartych umów,
  6. promocja KFS i badanie wyników pomocy udzielonej ze środków KFS, we współpracy z WUP,
  7. badanie wyników pomocy udzielonej ze środków KFS, we współpracy z WUP;
  • opracowywanie i realizowanie programów finansowanych z rezerwy Funduszu Pracy;
  • współpraca z ministrem właściwym do spraw pracy i innymi organami publicznych służb zatrudnienia w zakresie prowadzenia zbiorów danych;
  • inicjowanie i realizowanie projektów pilotażowych;
  • realizowanie programów regionalnych na podstawie porozumienia zawartego z WUP;
  • realizowanie kampanii informacyjnych i promujących działania WUP i PUP;
  • inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu identyfikację, dotarcie z informacją o możliwościach skorzystania z form pomocy określonych w ustawie i zmotywowanie do aktywności zawodowej osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, samodzielnie lub we współpracy, w szczególności z:
  1. podmiotami ekonomii społecznej, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej,
  2. jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej,
  3. podmiotami systemu oświaty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe,
  4. uczelniami, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
  • rejestrowanie w systemie teleinformatycznym, o którym mowa w art. 26 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, działań, o których mowa w pkt 25;
  • realizowanie projektów w zakresie aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy, wynikających z programów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus i Funduszu Pracy;
  • prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego PUP w ramach serwisu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.

  1. Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w niezbędnym zakresie, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w ramach wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi - Powiatowemu Urzędowi Pracy w Dębicy, a także jeśli przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą.

W związku z powyższym, Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy przetwarza dane osobowe:

  • bezrobotnych korzystających z form pomocy, udzielanych przez publiczne służby zatrudnienia lub podmioty realizujące pomoc w imieniu publicznych służb zatrudnienia, w tym pozyskane od agencji zatrudnienia w ramach realizacji działań, o których mowa w art. 197 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
  • poszukujących pracy korzystających z form pomocy, udzielanych przez publiczne służby zatrudnienia lub podmioty realizujące pomoc w imieniu publicznych służb zatrudnienia;
  • osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, korzystających z form pomocy udzielanych przez publiczne służby zatrudnienia lub podmioty realizujące pomoc w imieniu publicznych służb zatrudnienia;
  • cudzoziemców zamierzających wykonywać pracę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów i porozumień, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
  • poręczycieli pomocy określonej w ustawie;
  • przedsiębiorców;
  • innych podmiotów korzystających z form pomocy;
  • osób ubezpieczonych;
  • płatników składek;
  • osób upoważnionych do reprezentowania podmiotów ubiegających się o pomoc określoną w ustawie lub korzystających z tej pomocy;
  • pracowników lub innych osób wskazanych przez organizatorów stażu na opiekunów stażysty.

  1. Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Niemniej jednak Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom publicznym lub innym podmiotom na podstawie przepisów prawa.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 1, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe w Krakowie.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy, a w odniesieniu do osób, które skorzystały z jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej lub jednorazowych środków na założenie lub przystąpienie do spółdzielni socjalnej oraz osób, które skorzystały z umorzenia pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy, lub okres konieczny dla zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń (co najmniej przez okres równy okresowi przedawnienia).

W sytuacji, w której przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa, dane będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów szczególnych.

  1. W związku z przetwarzaniem przez Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest warunkiem koniecznym do realizacji celu o którym mowa w pkt 1. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedmiotowych zadań.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi w zakresie nieuprawnionego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych – Prezesa Urząd Ochrony Danych Osobowych.

  1. Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Jeżeli będziemy musieli przeprowadzić dalsze przetwarzanie w innych celach niż wymienione wyżej, poinformujemy Pana/Panią oraz w razie potrzeby wystąpimy o Pana/Pani zgodę, chyba że wystąpią przesłanki o których mowa w art. 3, 4 lub 5 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).

 

POWIATOWY URZĄD PRACY W DĘBICY PRZETWARZA:

  1. Dane osób bezrobotnych:
  • imię (imiona) i nazwisko;
  • obywatelstwo albo obywatelstwa;
  • numer PESEL, a w przypadku jego braku - datę i miejsce urodzenia, płeć, rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  • stan cywilny;
  • informacje o sytuacji rodzinnej, obejmujące:
  1. dane osobowe małżonka: imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz informacje o posiadaniu statusu bezrobotnego albo poszukującego pracy,
  2. dane osobowe każdego dziecka pozostającego na utrzymaniu, obejmujące imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  3. w przypadku opiekuna osób niepełnosprawnych opiekującego się osobą niepełnosprawną ze znacznym stopniem niepełnosprawności lub dzieckiem z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji - dane osobowe każdej osoby niepełnosprawnej lub każdego dziecka, obejmujące imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  4. dane osobowe osoby lub osób zależnych, obejmujące dla każdej osoby: imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  • adres zamieszkania oraz adres do doręczeń;
  • adres elektroniczny lub numer telefonu lub inne dane kontaktowe, o ile je posiadają;
  • informacje dotyczące:
  1. wykształcenia, zawodu, kwalifikacji,
  2. uprawnień i umiejętności, zwiększających szanse na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej,
  3. znajomości języków obcych wraz z poziomem znajomości tych języków,
  4. szkoleń, zainteresowania podjęciem szkolenia i zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, w tym zatrudnienia w państwach, o których mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2 lit. a-c ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
  • informacje dotyczące rodzaju i stopnia niepełnosprawności oraz przeciwwskazań do wykonywania zawodu, jeżeli ich dotyczą;
  • dane dotyczące doświadczenia zawodowego;
  • informacje niezbędne do ustalenia statusu lub udzielenia formy pomocy;
  • informacje dotyczące:
  1. oddalenia od rynku pracy - oznaczającego informacje o umiejętnościach, czasie pozostawania bez pracy, miejscu zamieszkania pod względem oddalenia od potencjalnych miejsc pracy i dostępności do nowoczesnych form komunikowania się z PUP i pracodawcami oraz
  2. gotowości do podjęcia pracy - oznaczającej informacje o zaangażowaniu w samodzielne poszukiwanie pracy, gotowości do dostosowania się do wymagań rynku pracy, dyspozycyjności, powodach skłaniających do podjęcia pracy, powodach rejestracji w PUP, dotychczasowej oraz aktualnej gotowości do współpracy z PUP, innymi publicznymi służbami zatrudnienia lub pracodawcami;
  • informacje o pomocy udzielonej na podstawie ustawy, jej przyjęciu albo odmowie jej przyjęcia;
  • informacje o pomocy udzielonej przez:
  1. jednostki organizacyjne pomocy społecznej, obejmujące realizowane na rzecz bezrobotnego świadczenia z pomocy społecznej, informację o działaniach podejmowanych w ramach kontraktu socjalnego lub projektów socjalnych – w zakresie niezbędnym do realizacji celów wynikających z ustawy, przekazywane przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego,
  2. jednostki obsługujące świadczenia rodzinne, obejmujące specjalny zasiłek opiekuńczy lub świadczenie pielęgnacyjne przyznawane na podstawie ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz zasiłek dla opiekuna, o którym mowa w ustawie z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów - w celu ustalenia statusu bezrobotnego, uprawnień do zasiłku lub uprawnień do skorzystania z form pomocy określonych w ustawie, przekazywane przez ministra właściwego do spraw rodziny,
  3. ośrodki pomocy społecznej w związku z realizacją działań, o których mowa w art. 199 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
  4. agencje zatrudnienia w związku z realizacją działań, o których mowa w art. 197 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
  5. pośredników finansowych dokonujących umorzeń pożyczek, o których mowa w art. 187 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
  6. podmioty realizujące działania z zakresu reintegracji społecznej długotrwale bezrobotnego, o których mowa w art. 200 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
  7. podmioty realizujące programy specjalne, o których mowa w art. 209 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
  8. podmioty realizujące projekty pilotażowe, o których mowa w art. 211 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
  • informacje o wyrażeniu zgody albo jej braku na:
  1. udział w badaniach rynku pracy prowadzonych przez publiczne służby zatrudnienia, organy administracji rządowej, samorządowej lub na ich zlecenie,
  2. przetwarzanie danych osobowych wraz z ich zakresem na podstawie przepisów Unii Europejskiej o sieci EURES;
  • informacje udostępniane przez:
  1. Zakład Ubezpieczeń Społecznych w zakresie określonym w art. 50 ust. 14 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2025 r. poz. 350 i 620),
  2. Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie określonym w art. 42 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników;
  • informację o byciu dłużnikiem alimentacyjnym w rozumieniu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2025 r. poz. 438 i 620);
  • informację o posiadaniu Karty Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1512);
  • informacje niezbędne do zgłoszenia bezrobotnego lub członka jego rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego, o których mowa w art. 77 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146, z późn. zm.);
  • informacje niezbędne do ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy:
  1. serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  2. adres zamieszkania małżonka,
  3. sytuację majątkową: wspólność majątkową, uzyskiwane dochody, aktualne zobowiązania finansowe, posiadany majątek;
  • numer rachunku służącego do wykonywania transakcji płatniczych, w tym rachunku bankowego oraz rachunku członka spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, zwany dalej "rachunkiem płatniczym", w celu przekazywania przyznanych świadczeń;
  • informację o posiadanym statusie, o którym mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2-6 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia - w przypadku cudzoziemca.

 

  1. Poszukujących pracy – dane, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-11, 13-15 i 20-22;
  2. Osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, korzystających z form pomocy - kategorie danych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-13, ppkt 14 lit. e, ppkt 15, 20 i 22, a w przypadku:
  1. potrzeby ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy - kategorie danych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-13, ppkt 14 lit. e, ppkt 15 i 20,
  2. osób zgłoszonych we wnioskach o przyznanie środków KFS lub biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków KFS - kategorie danych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1-8, 10, 11, 13 i ppkt 15 lit. a;
  1. Poręczycieli pomocy określonej w ustawie - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 3, 4, ppkt 5 lit. a, ppkt 6 i 20;
  2. Cudzoziemców zamierzających wykonywać pracę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów i porozumień, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia - dane, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-3, 7, ppkt 8 lit. a i b, ppkt 10 i 17 oraz dane w zakresie ukończonych szkoleń oraz państwa aktualnego pobytu;
  3. Przedsiębiorców - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1-7, 11, ppkt 15 lit. a i ppkt 21 oraz:
  1. numer identyfikacji podatkowej (NIP),
  2. numer identyfikacyjny REGON,
  3. adres prowadzenia działalności gospodarczej,
  4. adres siedziby,
  5. nazwę lub firmę,
  6. adres strony internetowej, o ile posiada,
  7. informacje dotyczące prowadzonej działalności szkoleniowej, w przypadku gdy przedsiębiorca jest instytucją szkoleniową,
  8. powiadomienia okręgowego inspektora pracy o stwierdzonych przypadkach naruszenia przepisów ustawy, w tym warunków prowadzenia agencji zatrudnienia,
  9. dane określone w art. 50 ust. 14 i 14a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
  10. informacje o pomocy udzielanej przez publiczne służby zatrudnienia,
  11. dane dotyczące doświadczenia zawodowego, w przypadku przedsiębiorców biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków KFS,
  12. informacje o osobach upoważnionych do reprezentowania przedsiębiorcy, obejmujące dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 3 oraz pełnioną funkcję i adres do doręczeń,
  13. informacje udostępnione przez organy Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie określonym w art. 74 ust. 1 pkt 1,
  14. informacje niezbędne do ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy, o których mowa w pkt 1 ppkt 20;
  1. Innych podmiotów ubiegających się o formy pomocy lub korzystających z form pomocy - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1-7, 11, ppkt 15 lit. a i ppkt 21 oraz:
  1. numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile go posiada,
  2. numer identyfikacyjny REGON, o ile go posiada,
  3. adres prowadzenia działalności,
  4. adres siedziby,
  5. nazwę lub firmę,
  6. adres strony internetowej, o ile ją posiada,
  7. powiadomienia okręgowego inspektora pracy o stwierdzonych przypadkach naruszenia przepisów ustawy, w tym warunków prowadzenia agencji zatrudnienia,
  8. dane określone w art. 50 ust. 14 i 14a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
  9. informacje o pomocy udzielanej przez publiczne służby zatrudnienia,
  10. dane dotyczące doświadczenia zawodowego, w przypadku osób biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków KFS,
  11. informacje udostępnione przez organy Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie określonym w art. 74 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
  12. informacje niezbędne do ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy, o których mowa w pkt 1 ppkt 20;
  1. Osób ubezpieczonych - dane, o których mowa w art. 50 ust. 14 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, udostępniane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub dane o ubezpieczonych oraz emerytach i rencistach, o których mowa w art. 42 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników, udostępniane przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
  2. Płatników składek - dane zgromadzone na koncie płatnika składek, udostępniane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych na podstawie art. 50 ust. 14a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych lub dane płatnika składek w zakresie określonym w art. 42 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników udostępniane przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
  3. Pracowników lub innych osób wskazanych przez organizatorów stażu na opiekunów stażysty - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 7, 8 i 10 oraz stanowisko pracy lub pełnioną funkcję;
  4. Osób upoważnionych do reprezentowania podmiotów ubiegających się o pomoc określoną w ustawie lub korzystających z tej pomocy albo osób uprawnionych do działania w ich imieniu - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 3 i 7 oraz:
  1.  nazwę reprezentowanego podmiotu,
  2. pełnioną funkcję,
  3. adres do doręczeń.

Informacje o publikacji dokumentu