Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, ul. Cmentarna 20, 39-200 Dębica.
Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres email: iod@pup.debica.pl lub telefonicznie: 14 680 91 76.
- Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO, ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia w celu realizacji zadań samorządu powiatu w zakresie aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy poprzez:
- pozyskiwanie i realizowanie ofert pracy;
- rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy;
- organizowanie i finansowanie form pomocy określonych w ustawie, w szczególności pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, szkoleń, staży oraz prac interwencyjnych i robót publicznych;
- kontrola prawidłowości realizowanych form pomocy określonych w ustawie;
- realizacja zadań określonych w ustawie w ramach powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych;
- udzielanie informacji o zakresie form pomocy i możliwości ich zastosowania;
- prowadzenie sprawozdawczości z realizowanych zadań, w tym w zakresie badań ujętych w programie badań statystycznych statystyki publicznej oraz we współpracy z WUP, prowadzenie badań i analiz dotyczących rynku pracy i ewaluacji polityk rynku pracy;
- inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;
- współdziałanie z powiatowymi radami rynku pracy w zakresie rynku pracy oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy;
- współpraca z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz informacji o wolnych miejscach pracy, informacji dotyczących form pomocy określonych w ustawie oraz realizacji wobec długotrwale bezrobotnego działań wynikających z porozumienia o współpracy, o którym mowa w art. 198 oraz w zakresie zatrudnienia socjalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym;
- współpraca z podmiotami, o których mowa w art. 36 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej;
- współpraca z WUP, w tym w zakresie świadczenia form pomocy określonych w ustawie;
- współpraca, w szczególności ze szkołami ponadpodstawowymi, uczelniami i podmiotami ekonomii społecznej w zakresie realizacji poradnictwa zawodowego, w tym promowania uczenia się przez całe życie oraz działań informacyjnych dotyczących wsparcia skierowanego do osób do 30. roku życia;
- wydawanie decyzji o:
- przyznaniu statusu bezrobotnego,
- odmowie przyznania statusu bezrobotnego oraz utracie statusu bezrobotnego,
- odmowie przyznania statusu poszukującego pracy oraz utracie statusu poszukującego pracy,
- przyznaniu, odmowie przyznania, wstrzymaniu lub wznowieniu wypłaty oraz utracie lub pozbawieniu prawa do zasiłku, stypendium i innych finansowanych z Funduszu Pracy świadczeń niewynikających z zawartych umów,
- obowiązku zwrotu nienależnie pobranego zasiłku, stypendium oraz innych nienależnie pobranych świadczeń finansowanych z Funduszu Pracy,
- odroczeniu terminu spłaty, rozłożeniu na raty lub umorzeniu części albo całości nienależnie pobranego świadczenia udzielonego z Funduszu Pracy, albo należności z tytułu zwrotu środków przyznanych na finansowanie form pomocy, albo odmowie odroczenia terminu spłaty, rozłożenia na raty lub umorzenia;
- realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw, o których mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2 lit. a-d ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła dwustronne umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, w tym realizowanie decyzji, o których mowa w art. 35 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, a także wypłaty zasiłków zachowanych zgodnie z art. 35 ust. 5 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
- realizowanie zadań wynikających z prawa swobodnego przepływu pracowników między państwami, o których mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2 lit. a-c ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, w szczególności:
- realizowanie działań sieci EURES na terenie powiatu we współpracy z ministrem właściwym do spraw pracy, samorządami województw oraz innymi podmiotami uprawnionymi do realizacji działań sieci EURES,
- realizowanie zadań związanych z udziałem w partnerstwach transgranicznych EURES na terenie działania tych partnerstw;
- realizowanie zadań wynikających z umów międzynarodowych i innych porozumień z partnerami zagranicznym w obszarze migracji zarobkowych, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
- organizowanie i finansowanie szkoleń pracowników PUP;
- realizacja zadań związanych z KFS, w szczególności:
- określanie szacunkowego zapotrzebowania na środki KFS na terenie powiatu,
- możliwość zgłoszenia do WUP w terminie do dnia 30 listopada każdego roku nie więcej niż jednego priorytetu wydatkowania KFS na kolejny rok właściwego dla danego powiatu, po zasięgnięciu opinii powiatowej rady rynku pracy,
- ogłaszanie naborów wniosków o finansowanie kształcenia ustawicznego i ocena wniosków,
- zawieranie umów na realizację kształcenia ustawicznego finansowanego z KFS,
- kontrola i rozliczanie finansowe zawartych umów,
- promocja KFS i badanie wyników pomocy udzielonej ze środków KFS, we współpracy z WUP,
- badanie wyników pomocy udzielonej ze środków KFS, we współpracy z WUP;
- opracowywanie i realizowanie programów finansowanych z rezerwy Funduszu Pracy;
- współpraca z ministrem właściwym do spraw pracy i innymi organami publicznych służb zatrudnienia w zakresie prowadzenia zbiorów danych;
- inicjowanie i realizowanie projektów pilotażowych;
- realizowanie programów regionalnych na podstawie porozumienia zawartego z WUP;
- realizowanie kampanii informacyjnych i promujących działania WUP i PUP;
- inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu identyfikację, dotarcie z informacją o możliwościach skorzystania z form pomocy określonych w ustawie i zmotywowanie do aktywności zawodowej osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, samodzielnie lub we współpracy, w szczególności z:
- podmiotami ekonomii społecznej, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej,
- jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej,
- podmiotami systemu oświaty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe,
- uczelniami, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
- rejestrowanie w systemie teleinformatycznym, o którym mowa w art. 26 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, działań, o których mowa w pkt 25;
- realizowanie projektów w zakresie aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy, wynikających z programów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus i Funduszu Pracy;
- prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego PUP w ramach serwisu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
- Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w niezbędnym zakresie, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w ramach wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi - Powiatowemu Urzędowi Pracy w Dębicy, a także jeśli przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą.
W związku z powyższym, Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy przetwarza dane osobowe:
- bezrobotnych korzystających z form pomocy, udzielanych przez publiczne służby zatrudnienia lub podmioty realizujące pomoc w imieniu publicznych służb zatrudnienia, w tym pozyskane od agencji zatrudnienia w ramach realizacji działań, o których mowa w art. 197 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
- poszukujących pracy korzystających z form pomocy, udzielanych przez publiczne służby zatrudnienia lub podmioty realizujące pomoc w imieniu publicznych służb zatrudnienia;
- osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, korzystających z form pomocy udzielanych przez publiczne służby zatrudnienia lub podmioty realizujące pomoc w imieniu publicznych służb zatrudnienia;
- cudzoziemców zamierzających wykonywać pracę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów i porozumień, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
- poręczycieli pomocy określonej w ustawie;
- przedsiębiorców;
- innych podmiotów korzystających z form pomocy;
- osób ubezpieczonych;
- płatników składek;
- osób upoważnionych do reprezentowania podmiotów ubiegających się o pomoc określoną w ustawie lub korzystających z tej pomocy;
- pracowników lub innych osób wskazanych przez organizatorów stażu na opiekunów stażysty.
- Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Niemniej jednak Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom publicznym lub innym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 1, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe w Krakowie.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy, a w odniesieniu do osób, które skorzystały z jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej lub jednorazowych środków na założenie lub przystąpienie do spółdzielni socjalnej oraz osób, które skorzystały z umorzenia pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy, lub okres konieczny dla zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń (co najmniej przez okres równy okresowi przedawnienia).
W sytuacji, w której przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa, dane będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów szczególnych.
- W związku z przetwarzaniem przez Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest warunkiem koniecznym do realizacji celu o którym mowa w pkt 1. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedmiotowych zadań.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi w zakresie nieuprawnionego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych – Prezesa Urząd Ochrony Danych Osobowych.
- Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Jeżeli będziemy musieli przeprowadzić dalsze przetwarzanie w innych celach niż wymienione wyżej, poinformujemy Pana/Panią oraz w razie potrzeby wystąpimy o Pana/Pani zgodę, chyba że wystąpią przesłanki o których mowa w art. 3, 4 lub 5 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
POWIATOWY URZĄD PRACY W DĘBICY PRZETWARZA:
- Dane osób bezrobotnych:
- imię (imiona) i nazwisko;
- obywatelstwo albo obywatelstwa;
- numer PESEL, a w przypadku jego braku - datę i miejsce urodzenia, płeć, rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość;
- stan cywilny;
- informacje o sytuacji rodzinnej, obejmujące:
- dane osobowe małżonka: imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz informacje o posiadaniu statusu bezrobotnego albo poszukującego pracy,
- dane osobowe każdego dziecka pozostającego na utrzymaniu, obejmujące imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- w przypadku opiekuna osób niepełnosprawnych opiekującego się osobą niepełnosprawną ze znacznym stopniem niepełnosprawności lub dzieckiem z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji - dane osobowe każdej osoby niepełnosprawnej lub każdego dziecka, obejmujące imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- dane osobowe osoby lub osób zależnych, obejmujące dla każdej osoby: imię (imiona) i nazwisko, numer PESEL, a w przypadku jego braku - rodzaj, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość;
- adres zamieszkania oraz adres do doręczeń;
- adres elektroniczny lub numer telefonu lub inne dane kontaktowe, o ile je posiadają;
- informacje dotyczące:
- wykształcenia, zawodu, kwalifikacji,
- uprawnień i umiejętności, zwiększających szanse na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej,
- znajomości języków obcych wraz z poziomem znajomości tych języków,
- szkoleń, zainteresowania podjęciem szkolenia i zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, w tym zatrudnienia w państwach, o których mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2 lit. a-c ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
- informacje dotyczące rodzaju i stopnia niepełnosprawności oraz przeciwwskazań do wykonywania zawodu, jeżeli ich dotyczą;
- dane dotyczące doświadczenia zawodowego;
- informacje niezbędne do ustalenia statusu lub udzielenia formy pomocy;
- informacje dotyczące:
- oddalenia od rynku pracy - oznaczającego informacje o umiejętnościach, czasie pozostawania bez pracy, miejscu zamieszkania pod względem oddalenia od potencjalnych miejsc pracy i dostępności do nowoczesnych form komunikowania się z PUP i pracodawcami oraz
- gotowości do podjęcia pracy - oznaczającej informacje o zaangażowaniu w samodzielne poszukiwanie pracy, gotowości do dostosowania się do wymagań rynku pracy, dyspozycyjności, powodach skłaniających do podjęcia pracy, powodach rejestracji w PUP, dotychczasowej oraz aktualnej gotowości do współpracy z PUP, innymi publicznymi służbami zatrudnienia lub pracodawcami;
- informacje o pomocy udzielonej na podstawie ustawy, jej przyjęciu albo odmowie jej przyjęcia;
- informacje o pomocy udzielonej przez:
- jednostki organizacyjne pomocy społecznej, obejmujące realizowane na rzecz bezrobotnego świadczenia z pomocy społecznej, informację o działaniach podejmowanych w ramach kontraktu socjalnego lub projektów socjalnych – w zakresie niezbędnym do realizacji celów wynikających z ustawy, przekazywane przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego,
- jednostki obsługujące świadczenia rodzinne, obejmujące specjalny zasiłek opiekuńczy lub świadczenie pielęgnacyjne przyznawane na podstawie ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz zasiłek dla opiekuna, o którym mowa w ustawie z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów - w celu ustalenia statusu bezrobotnego, uprawnień do zasiłku lub uprawnień do skorzystania z form pomocy określonych w ustawie, przekazywane przez ministra właściwego do spraw rodziny,
- ośrodki pomocy społecznej w związku z realizacją działań, o których mowa w art. 199 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- agencje zatrudnienia w związku z realizacją działań, o których mowa w art. 197 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- pośredników finansowych dokonujących umorzeń pożyczek, o których mowa w art. 187 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- podmioty realizujące działania z zakresu reintegracji społecznej długotrwale bezrobotnego, o których mowa w art. 200 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- podmioty realizujące programy specjalne, o których mowa w art. 209 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- podmioty realizujące projekty pilotażowe, o których mowa w art. 211 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
- informacje o wyrażeniu zgody albo jej braku na:
- udział w badaniach rynku pracy prowadzonych przez publiczne służby zatrudnienia, organy administracji rządowej, samorządowej lub na ich zlecenie,
- przetwarzanie danych osobowych wraz z ich zakresem na podstawie przepisów Unii Europejskiej o sieci EURES;
- informacje udostępniane przez:
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych w zakresie określonym w art. 50 ust. 14 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2025 r. poz. 350 i 620),
- Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie określonym w art. 42 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników;
- informację o byciu dłużnikiem alimentacyjnym w rozumieniu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2025 r. poz. 438 i 620);
- informację o posiadaniu Karty Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1512);
- informacje niezbędne do zgłoszenia bezrobotnego lub członka jego rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego, o których mowa w art. 77 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146, z późn. zm.);
- informacje niezbędne do ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy:
- serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- adres zamieszkania małżonka,
- sytuację majątkową: wspólność majątkową, uzyskiwane dochody, aktualne zobowiązania finansowe, posiadany majątek;
- numer rachunku służącego do wykonywania transakcji płatniczych, w tym rachunku bankowego oraz rachunku członka spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, zwany dalej "rachunkiem płatniczym", w celu przekazywania przyznanych świadczeń;
- informację o posiadanym statusie, o którym mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2-6 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia - w przypadku cudzoziemca.
- Poszukujących pracy – dane, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-11, 13-15 i 20-22;
- Osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, korzystających z form pomocy - kategorie danych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-13, ppkt 14 lit. e, ppkt 15, 20 i 22, a w przypadku:
- potrzeby ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy - kategorie danych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-13, ppkt 14 lit. e, ppkt 15 i 20,
- osób zgłoszonych we wnioskach o przyznanie środków KFS lub biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków KFS - kategorie danych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1-8, 10, 11, 13 i ppkt 15 lit. a;
- Poręczycieli pomocy określonej w ustawie - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 3, 4, ppkt 5 lit. a, ppkt 6 i 20;
- Cudzoziemców zamierzających wykonywać pracę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów i porozumień, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia - dane, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1-3, 7, ppkt 8 lit. a i b, ppkt 10 i 17 oraz dane w zakresie ukończonych szkoleń oraz państwa aktualnego pobytu;
- Przedsiębiorców - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1-7, 11, ppkt 15 lit. a i ppkt 21 oraz:
- numer identyfikacji podatkowej (NIP),
- numer identyfikacyjny REGON,
- adres prowadzenia działalności gospodarczej,
- adres siedziby,
- nazwę lub firmę,
- adres strony internetowej, o ile posiada,
- informacje dotyczące prowadzonej działalności szkoleniowej, w przypadku gdy przedsiębiorca jest instytucją szkoleniową,
- powiadomienia okręgowego inspektora pracy o stwierdzonych przypadkach naruszenia przepisów ustawy, w tym warunków prowadzenia agencji zatrudnienia,
- dane określone w art. 50 ust. 14 i 14a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- informacje o pomocy udzielanej przez publiczne służby zatrudnienia,
- dane dotyczące doświadczenia zawodowego, w przypadku przedsiębiorców biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków KFS,
- informacje o osobach upoważnionych do reprezentowania przedsiębiorcy, obejmujące dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 3 oraz pełnioną funkcję i adres do doręczeń,
- informacje udostępnione przez organy Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie określonym w art. 74 ust. 1 pkt 1,
- informacje niezbędne do ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy, o których mowa w pkt 1 ppkt 20;
- Innych podmiotów ubiegających się o formy pomocy lub korzystających z form pomocy - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1-7, 11, ppkt 15 lit. a i ppkt 21 oraz:
- numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile go posiada,
- numer identyfikacyjny REGON, o ile go posiada,
- adres prowadzenia działalności,
- adres siedziby,
- nazwę lub firmę,
- adres strony internetowej, o ile ją posiada,
- powiadomienia okręgowego inspektora pracy o stwierdzonych przypadkach naruszenia przepisów ustawy, w tym warunków prowadzenia agencji zatrudnienia,
- dane określone w art. 50 ust. 14 i 14a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- informacje o pomocy udzielanej przez publiczne służby zatrudnienia,
- dane dotyczące doświadczenia zawodowego, w przypadku osób biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków KFS,
- informacje udostępnione przez organy Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie określonym w art. 74 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- informacje niezbędne do ustanowienia zabezpieczenia przyznanej formy pomocy, o których mowa w pkt 1 ppkt 20;
- Osób ubezpieczonych - dane, o których mowa w art. 50 ust. 14 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, udostępniane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub dane o ubezpieczonych oraz emerytach i rencistach, o których mowa w art. 42 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników, udostępniane przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
- Płatników składek - dane zgromadzone na koncie płatnika składek, udostępniane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych na podstawie art. 50 ust. 14a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych lub dane płatnika składek w zakresie określonym w art. 42 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników udostępniane przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
- Pracowników lub innych osób wskazanych przez organizatorów stażu na opiekunów stażysty - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 7, 8 i 10 oraz stanowisko pracy lub pełnioną funkcję;
- Osób upoważnionych do reprezentowania podmiotów ubiegających się o pomoc określoną w ustawie lub korzystających z tej pomocy albo osób uprawnionych do działania w ich imieniu - dane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 3 i 7 oraz:
- nazwę reprezentowanego podmiotu,
- pełnioną funkcję,
- adres do doręczeń.